Rabu, 7 Disember 2011

‎~ Soalan Bangang Yang Buat Orang Lagi Bengang~!!

1)Bila orang nampak awak baring tutup mata....
Soalan : Hyee! tidur ke?
Jawapan : Tak la, aku dah nak mati ni.. kirim salam kucing aq ea..

2)Imagine awak bawa tv anda yang rosak gi jumpa technician untuk repair,dia mesti tanya gak:
Soalan : Nak repair tv ke?
Jawapan : Tak la, takkan ko tak tahu aku skang suke bawak tv jalan2.. sian asyik duk umah je dia ne..

3)Time awak bangun tidur, dan terus si bendul tu mesti tanya awak:
Soalan : Hyep! da bangun?
Jawapan : aku masih tido lagi ne. ko buat2 tak nampak je.

4)Kawan awak call phone umah awak dan...
Soalan: Hello?.. Ada mana ?
Jawapan: aku takde kt umah sekarang ne.. japgi ko kol balik..

5)Diorg nampak awak keluar dari bilik mandi dan dalam keadaan basah-basah..
Soalan: Eh baru mandi ke?
Jawapan: Ehh! Mana ada , Aku jatuh dalam lubang jamban tadi!!!

6)masa tengah sedap basuh kereta..
Soalan: eh tengah basuh kereta ke?
Jawapan: gila kau, aku tengah siram pokok bunga bawah kereta aku ne..!

6)Awak di dalam toilet , pintu berkunci , ada gak orang ketuk pintu dan tanya awak..
Soalan: Ada orang tak?
Jawapan: ( *Suara Kiut* ) Mana ada orang!! Taik yang bercakap ni..~!

Tiada ulasan: